2010. június 1., kedd

Gombostűk a parafatáblán:

* Tanulni azért hogy sikerüljön a Cambridge angol nyelvvizsga (félig sikerült eddig!)
* Összehozni egy jó suliátlagot
* Július 7-e. Csak jöjjön össze. Mindent megtennék érte.
* Augusztus 22. Bobby McFerrin - Budapest! Ottleszek!
* Nyári meló: Filmvágás vagy Plakátszerkesztés a félszigetre? szerintetek? muszály válasszak.
* Átnézni pontosan a helyi nevezetességeket, hisz egy hétig idegenvezető leszek erdővidéken! :D
* Rajzolni, rajzolni, rajzolni kell gyerekek... műszaki rajz az élet. Főleg nekem.
* Gitár: Megtanulni pár igen szép dalt... : Once - Falling Slowly
Andy McKnee - For My Father


Ezek most a legfontosabb céljaim... Te, ha minden összejön ezek közül én... :)) nemtudom. Fejreállok örömömben. Hé! csakis tőlem függ. (azthiszem) Kitartok mellettük.

1 megjegyzés:

  1. Szia. :)
    Hát nem is tudom, hol kezdjem.
    Nagyon szép a blogod, tetszenek a zenék is *.*
    Kevés az olyan blog, amit tényleg végig olvasok, de erre rá nézek és úgy érzem muszáj végig olvasnom. Van egy csomó közös bennünk, bár én egyel talán nem rajzolok olyan jól mint te. XĐ És a gitáromon se tudok játszani, de szeretnék megtanulni. :)
    Meg tetszik, hogy vannak céljaid. :) Én is megpróbáltam össze írni egy cél listát, de csupa értelmetlen dolog jött össze. :$
    Csak ennyit szerettem volna.. :)
    További szép napot ^^

    VálaszTörlés