2010. június 21., hétfő

Vakk-áció!

Hát, valahogy eljöttek nagy nehezen a várva-várt nyári hónapok. Rengeteg mindent terveztem erre a nyárra és remélem, sikerül is mindet teljesíteni.

Az első ilyen nagy cél az volt, hogy letegyem a Cambridge nyelvvizsgát. Ezt kipipálhatjuk, tulestem a megmérettetésen, így csak az eredményt kell várjam. (július 22... addig még pár liter víz le fog folyni a Volgán...)

No, a másik nagy cél az az, hogy július 7-én ottlehessek, ahol az egész világ szeretne lenni, csak még nem tudja. Eddig minden sinen van. Még a busz is :)) végre kaptam járatot Kecskemétre. (áááá de várom már! hiányzik a Cica :)..... nagyon)

3: Pályázatról van szó kérem, a Sziget fesztiválra! Pólótervezési versenyre neveztem, szorítsatok! szükségem lesz majd a segítségetekre ám!

4: Rajzterv: le kell rajzolnom a Pisa-i Katedrálist! csak legyen időm rá.

Oké: Melók: meg kelett csináljam anyumnak a mesteriző dolgozatához egy powerpoint bemutatót pszihológiából. Nem volt semmi, 8 órát ültem a gép előtt, azthittem elsorvadok :))

Apum vendéglőjébe a Menü-t én terveztem, de már régebb, most kiderült, hogy kell egy példány angol - német verzióba. Ujra kell szerkesszem az egész menüt? Igen, biza....

Ugyancsak a vendéglőnek kéne csinálni egy hónlapot. Ezt is elvállaltam.

Történelem! fogok írni egy programot, ami évről évre megmutatja, hogy hol mi történt. Ehez nekem szépen-alaposan át kell néznem a világtörténelmet, és megírni a progit :D hasznos lesz majd az tuti.



Nah, ezek a terveim a vakációra, ha még élek, irok és kellemes Vakk-ációt mindenkinek! :D

2 megjegyzés:

  1. Hát te nem vagy semmi. Hogy van ennyi türelmed? XD

    VálaszTörlés
  2. "..ha még élek írok.."
    (?)
    De András, ez az utolsó bejegyzésed:P:*

    VálaszTörlés